Steun ons

De Studentenkerk is afhankelijk van giften.
Dit is een strategische investering in vruchtbare grond. Als je geeft aan ons, dan draag je mede vrucht in een vruchtbaar werk in Gods Koninkrijk.

Wordt een partner en ondersteun ons maandelijks!
Geven kan op 2 manieren:
  1. Het handigste en het snelste voor ons is via rekeningnummer NL13ABNA0458450650 t.n.v. E.E. Munneke te Utrecht o.v.v. “gift Studentenwerk Utrecht”. Dit is niet belastingaftrekbaar. Voor als je geen belasting betaalt, of giften toch niet kunt aftrekken van de belasting. 100% komt bij ons terecht. Wil je ons ook mailen over dat je een gift hebt gegeven? Dan kunnen we je netjes bedanken voor je gift en je eventueel een nieuwsbrief mailen.
  2. Via bankrekening NL76 INGB 0000 8151 98 op naam van “Stichting NGW” te  Apeldoorn o.v.v. “Project 397 Studentenwerk Utrecht e.o.”.  (Studentenkerk mag ook, maar liever met een w!) Dit projectnummer èn onze projectnaam graag beiden duidelijk vermelden, want anders is er een kleine kans dat het geld naar een ander project gaat, en niet naar ons. Wil je ons dan ook gelijk even mailen? Om het zeker te weten dat het goed gaat is het heel verstandig ook altijd een mailtje te sturen op met info over dat je een gift geeft en hoeveel. En wanneer je mailt, dan kunnen we je ook netjes bedanken en je eventueel een nieuwsbrief mailen. Via deze rekening kun je je giften van je belastbaar inkomen aftrekken, omdat deze stichting NGW (“Nederlandse Gemeenschap voor Wereldevangelisatie”)  ANBI erkend is. Zo kun jij dus, als belastingbetaler, effectief meer geld geven, omdat je minder kwijt bent aan de belasting. De Stichting heeft slechts 2% nodig voor eigen onkosten en geeft ons dus 98%. We zijn dankbaar voor hun dienstverlening aan ons.

Alvast hartelijk bedankt!

“God heeft de blijmoedige gever lief.” – 2 Korintiërs 9:7