Feestelijke vieringen

Feestelijke zondagsviering

Zondagsvieringen De Studentenkerk Utrecht!

• Open voor mensen van alle leeftijden en doelgroepen.
  • Geschikt en boeiend voor christenen en voor niet-christenen.

Graag aanmelden: sms 06-19334026 of mail Dit is ook om te kijken of er genoeg plek is en of we een grotere locatie nodig hebben.

• Veel tijd voor het zingen van mooie aanbiddingsliederen.
  • Inspirerende sprekers.
  • Je kunt voor je laten bidden.

Tijden

Elke week is er een zondagviering vanaf 15.30 uur. De zondagse samenkomsten duren vaak tot ongeveer 17.30 uur, maar het is een open einde, omdat we open willen blijven staan voor de leiding van de Heilige Geest.

Hyacintstraat 34, Utrecht, 06-19334026.

Routebeschrijving

Neem vanaf Utrecht CS bus 3 richting Zuilen en stap uit bij de halte de watertoren. Loop door in de richting van de bus. Neem de tweede straat links, de Geraniumstraat. Neem daarna de eerste links. Dat is de Hyacintstraat. Op nummer 34 ben je welkom. Je kunt ook de trein nemen naar Utrecht Zuilen. Loop richting Amsterdamsestraatweg. Neem direct na ongeveer 25 meter vanaf het station de eerste straat rechts (de Geraniumstraat). Loop deze bijna helemaal uit en neem de voorlaatste straat rechts. Dat is de Hyacintstraat.